maandag 21 juni 2010

Voor mijn lieve Saartje...


Hallo Saartje,

Hoe gaat het met je, ik mis je wel hoor.
Ik zit elke dag smachtend op je te wachten maar niks....
Daarom vandaag maar even wat fototjes van mijzelf laten maken dan kan je deze boven je bedje hangen.

Veel liefs en een dikke kus van je Dirk.


Lieve Dirk,
Ik mis jou ook hoor! Maar mijn kleine pootjes kunnen echt niet dat hele eind naar Groningen toe lopen... Ik zit elke dag te dromen op de steiger over jou...Ik kijk smachtend naar je prachtige foto's. Vraag even aan je vrouwtje of ze deze ook apart wil mailen naar mijn vrouwtje? Mijn baasje denkt dat ik al een dik buikje krijg! hihihi wat een gekkie he, dat kan toch nog helemaal niet! Hij geeft me denk ik nu al teveel eten! Of hij WIL het gewoon graag zien; mijn baasjes zijn zo benieuwd naar onze kleintjes ze kunnen het niet afwachten denk ik...
Daaag lieve Dirk, ga maar gewoon met de andere teckels spelen hoor, ik kom echt niet naar je toe, dat kan gewoon niet. Bedankt voor je fotootjes, ik zal ze goed bewaren dat is leuk voor ons nageslacht!

je Saartje

(grappige briefwisseling tussen de eigenaresse van Dirk en mij! Ik vond het té leuk om in de mailbox te laten zitten!)

3 opmerkingen:

  1. Nou, hier ben ik dan. Oooooooo die banner bovenaan, ik smelt helemaal van dat lieflijk puppenkoppie ;-)))

    Ik ga deze blog zeker ook bijhouden, van teckels krijg je nooit genoeg.
    Leuk om te lezen dat je Saartje door een hondje van kennel vd Kwispellust laat dekken. Anita ken ik wel en ze heeft idd een mooi type teckel!

    Succes op de fair. Enne.....je zult het niet geloven maar van Bea is er ook een weblog http://ruwhaartje.web-log.nl/

    P.S. Ik heb de Bokkesprong idd wel gezien en ook nog bezocht!

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap niet dat ik dit gave blog niet eerder tegen kwam. En dat als echte Teckel fan.
    We hebben heel lang getwijfelt of we onze Immetje laten dekken. Maar geloof toch dat we het niet doen. Maar als ik dan die leuke puppen zie hmmmmmmmmmmmmmm ik ga er toch nog eens over nadenken. Onze Immetje is pas vier geworden . Ik heb geen idee of dat te oud is voor een nest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke blog. Mijn grootouders hebben steeds teckeltjes gehad voor ik geboren werd (lang geleden dus), en mijn ouders vertellen met veel nostalgie over hen. Bedankt voor de mooie posts! Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam, ik waardeer een berichtje enorm en kom z.s.m bij jou langs!