vrijdag 11 maart 2011

Felicitatie van zus Cathy voor Saar...


Goeiemorgen Saar,
van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Wat gaat de tijd toch snel, zo zaten we nog bij elkaar bij mamma Lotte en nu zijn we allemaal ergens anders maar wel allemaal jarig. Hoe gaat het met jou, moeders, oma en baas en vrouw? Ga je weer een nestje krijgen? Ik heb nog nooit met een leuke teckelman gevreeen, lijkt me best wel spannend maar ik kan geen pups meer krijgen. Hier gaat alles z'n gangetje en in mei gaan we weer met de caravan op stap, dat vind ik erg leuk want we zijn de hele tijd bij elkaar en we wandelen veel. Nu ga ik lekker een hondentaartje eten en daarna aan de wandel, de baas is tegenwoordig vrijdag al vrij en dan hebben we drie dagen weekend. Doe de groeten aan de teckelfamilie en baas en vrouw en ik hoop jullie snel weer eens te zien. Oh ja ook de groeten en felicitaties van mijn vrouw en baas,
je zus Cathy xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskwam, ik waardeer een berichtje enorm en kom z.s.m bij jou langs!