donderdag 16 september 2010

Update teckelpups...


  

4 weken oud
We hebben een uitloopren a/d werpkist gemaakt zodat ze wat meer bewegingsruimte hebben, want daar zijn ze nu echt aan toe. Ze vonden het geweldig en begonnen meteen te spelen. Bij de pups zijn inmiddels de haaktanden en enkele premolaren door waar ze dankbaar gebruik van maken, ze zetten ze overal in!.

Feit: een hond heeft een Carnivoren gebit, dat betekent dat het geschikt is om een prooi mee te vangen en te verscheuren. Ooit een rennend brokje gezien? ;-) Voor wie meer wil weten en denkt WAAR heeft ze het over!: KLIK


Saar is ontspannender en heeft vandaag voor het eerst echt met ze gespeeld (lees opgevoed!) Ik vond dat zo ontroerend en mooi om te zien... Het luidt weer een nieuwe fase in. Ik geniet ervan en blijf in de buurt als ze eruit zijn, ook om de nodige plasjes op te ruimen zodat ze er niet zo doorheen baggeren. Als ze wakker zijn probeer ik om extra geluiden te maken, te stofzuigen, in mijn handen te klappen zodat ze goed aan harde geluiden wennen. Als ze slapen slapen ze overal doorheen merk ik.

Saartje ziet er nog steeds prima uit, ze geeft meer dan genoeg melk, haar vacht glanst en is vol en ze krijgt wanneer ze wil extra vlees. Hier zie je het bewijs van Vers Vlees; een gezonde moederhond zowel tijdens als na de bevalling en heerlijk gevulde glanzende pups! Morgen krijgen ze weer vuile pens, oh wat zullen de meiden smullen!

2 opmerkingen:

  1. Zucht.......heerlijk he die mollige puppies en ze zien er prachtig uit evenals hun mammie ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor pupjes is deze pens heerlijk ... maar de geur! Bah, ik hou er niet van; Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam, ik waardeer een berichtje enorm en kom z.s.m bij jou langs!