woensdag 17 november 2010

Eclair "Jet"....


'Ik heb een zweetspoor gelegt in het bos van ongeveer dertig meter met echt zweet en vel getrokken. Aanschotplaats gemaakt en relatief veel zweet gebruikt en ze pakte het spoor goed op en ik ben zelf zeer tevreden. Het spoor was acht uur oud en werd vlot belopen door Jet.'... Gert
 
'Ze mag bij Lindsey (flatcoat van 11 jaar) aan de tepels zuigen zolang ze maar geen tandjes gebruikt.
Dit deed Lindsey ook met onze kat toen we ze als kitten kregen een echte moeder.
Hier hadden we op gehoopt dat ze dit ook bij Jet zou gaan doen en zie.....' Gert

En deze foto's kregen we vorige week (10 nov)  van Gert en Rita.  Dus hier is Jet 12 weken. Ik heb ook filmpjes van ze gekregen dus die hoop ik er morgen op te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskwam, ik waardeer een berichtje enorm en kom z.s.m bij jou langs!